Regulamin świadczenia oraz korzystania z usług Pracowni Zwierzołęka (zwanej poniżej Salonem)

1. Ogólne

a) Pracownia Zwierzołęka jest miejscem stworzonym przede wszystkim dla zwierząt. Podczas pielęgnacji kierujemy się w pierwszej kolejności dobrem pupila i jego bezpieczeństwem, 

b) W Salonie pracują wyłącznie osoby profesjonalne, podchodzące z pasją i empatią do wykonywanych przez siebie obowiązków. Bezpieczeństwo i higiena pracy naszych Groomerów to dla Zwierzołęki kolejny priorytet.

2. Stan zdrowia pupili

a) Każdy zwierzak, który korzysta z usług Salonu, zobowiązany jest do posiadania aktualnych szczepień na wściekliznę. Salon zastrzega sobie prawo do zażądania okazania książeczki zdrowia oraz odmówienia wykonania usługi w przypadku jej braku, 

b) Właściciel zwierzęcia ma obowiązek poinformować pracowników salonu o stanie zdrowia zwierzęcia, przebytych chorobach , alergiach, inwazji pcheł lub agresji. Groomer może odmówić wykonania usługi w powyższej sytuacji. 

c) W przypadku zatajenia wyżej wymienionych (w szczególności chorób serca, padaczki, oraz innych chorób neurologicznych) Salon nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbek na zdrowiu pupila podczas wykonywania usługi. 

d) Jeżeli Groomer zdecyduje się obsłużyć agresywne zwierzę usługa jest dodatkowo płatna. Zwierzę powinno posiadać własny, dopasowany kaganiec, a właściciel może zostać poproszony o asystowanie przy usłudze,

e) W przypadku zatajenia przez Właściciela bądź niewiedzy na temat inwazji pcheł Groomer podejmuje decyzję o dalszej usłudze. Właściciel ponosi koszt odpchlenia stanowiska pracy i narzędzi oraz dodatkowej kąpieli w preparacie biobójczym, jeśli takowa zostanie zastosowana.

f) W Pracowni nie używamy żadnych środków farmakologicznych. Jeżeli przed wizytą zwierzęciu zostały podane jakiekolwiek leki bądź preparaty farmakologiczne (w szczególności odurzające bądź uspokajające) należy poinformować o tym personel, który w takiej sytuacji ma prawo odmówić wykonania usługi.

3. Usługi oraz dodatkowe opłaty

a) Salon pracuje na sprzęcie oraz kosmetykach najwyższej jakości. Zarówno stanowiska pracy jak i narzędzia są po każdej usłudze dokładnie czyszczone oraz dezynfekowane. Salon posiada medyczną lampę UV-C która dodatkowo sterylizuje pracownię, stosujemy także ozonowanie powietrza 

b) Kąpiel to podstawa przygotowania szaty do dalszej pielęgnacji. Można wykonać pielęgnację bez strzyżenia, natomiast nie ma możliwości ostrzyżenia zwierzęcia bez wcześniejszej kąpieli w Salonie, 

c) Salon zastrzega sobie możliwość odmówienia wykonania wizyty klientowi, który się na nią znacząco spóźnił.
Jeśli klient nie pojawi się na umówionej wizycie bez odwołania jej przynajmniej 24 godziny wcześniej, Salon zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia więcej klienta na wizytę, chyba, że uiści on 100% opłaty za nieodwołaną wizytę. 

d) Podane w cenniku kwoty ustalone zostały dla zwierząt zadbanych oraz regularnie odwiedzający nasz Salon (w odstępach nie dłuższych niż 8 tygodni), których stan szaty nie wymaga osobnego rozczesywania/zgolenia. Ceny są orientacyjne, mogą się różnić w zależności od wielkości psa i stanu szaty. Jeżeli stan okrywy włosowej zwierzęcia jest bardzo zły, Salon zastrzega sobie prawo do zmiany fryzury psa kierując się jego dobrem i komfortem. NIE rozczesujemy filcu. Psa możemy rozczesać wyłącznie z pozwalających na to NIELICZNYCH kołtunów, za co pobierana jest dodatkowa opłata, tak samo jak w przypadku zgolenia filcu. 

e) Ze wględu na bezpieczeństwo psa oraz groomera, a także komfort pracy, usługa wykonywana jest bez asysty właściciela, chyba, że zostanie on o to poproszony przez pracownika Salonu. Kierujemy się zasadą z punktu 1. niniejszego Regulaminu 

f) jeżeli klient spóźnia się po odbiór pupila, pracownicy Salonu, kierując się bezpieczeństwem zwierzęcia, mają prawo umieścić go w poczekalni w klatce kennelowej, celem odizolowania go od kontaktu z innymi klientami salonu, oraz zapobiegnięcia ewentualnej ucieczki. Jeżeli zwierzę, po którego odbiór klient się spóźnia, było ostatnim danego dnia, Salon ma prawo pobrać opłatę za dodatkowy czas oczekiwania w wysokości 30zł za każde rozpoczęte 30 minut.

4. Reklamacje i poprawki

a) Klient zobowiązany jest do obejrzenia pupila przy odbiorze i zakomunikowanie ewentualnych uwag/zastrzeżeń. W przypadkach uzasadnionych Salon może wykonać korekty w wyznaczonym terminie, nie dłuższym jednak niż 3 dni od dnia usługi. Salon nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy pupila przyprowadza i/lub odbiera osoba inna niż właściciel (a w szczególności dziecko) i zachodzi niezgodność w oczekiwaniach dotyczących fryzury psa. 

b) Salon posiada monitoring, który w przypadku wątpliwej sytuacji może zostać wykorzystany w obronie dobrego imienia Salonu

KORZYSTANIE Z USŁUG SALONU OZNACZA AKCEPTACJĘ REGULAMINU ORAZ CENNIKA

Copyright ©2021 Zwierzołęka - Pracownia Urody Małych Zwierząt, All Rights Reserved.